seymasagaslann Dokuz aylik bebeğim var doğduğundan beri duzenliydi şimdi 20 gün gecikti bebekte beklemiyoruz ama doktora gitmeli miyim.bebegim çok küçük hamile olmaktanda korkuyorum nasıl bakarım ikisine 😌
Eymenduygy seymasagaslann yani ben daha 3 kere falan oldum ama tam günü gününe tutmuyor hala daha 9 aylık benim oğlum da. 1 sene düzene girmesi gerekiyormuş ilk reglden sonra. Ama 20 gün bilemedim 🤷🏼♀️ test yaptınız mı? 😊
seymasagaslann Eymenduygy Yapmadım daha korkudan 🤭 benimkinin düzeni hic bozulmadi hani sonradan bozulma ihtimali varmıdir diye sormak istedim bi umut 😂
Eymenduygy seymasagaslann yap artık zaten bi şey varsa çıkar 😃 vallahi ne diyim Allah gönlüne göre versin 😌