DuruAlcin çok geçmiş olsun. Kızım 6 ay10günlük öyle bisey yaşamadım inşallahta yaşamam ve yaşamayızda. Kısacası hijyenden bahsedilmiş hemen hemen her yorumda eczanelerde göğüs pedi var onu alıp iççamasırınıza yapıştırsanız her sütünüz aktığında o ped emiyor ve sıcak fülün derken kötü kokuyor v.s işte ozaman çıkartıp yeni ped katıyorsun inan bu daha güzel hijyen oluyor dene derim ve lahana yaprağını söylemişler çok iyi geliyor yengemden biliyorm… ALLAH şifa versin.. not her eczanede bulabilirsin göğüs pedini…