Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 ay 22 günlük. Arada bir öksürüyor. Doktora goturduk saglik ocagina bakti cok az hastalanmis bol bol emzir dedi ama 2 gundur hirilti da basladi ilerliyor mu acaba bilmiyorum cocuk doktoruda gitmis tayinci olmuslar daha gelmemis.. Ilerleyip ilerlemedigini nasil anlayabilirim. Hırıltı normal mi. Ateşimizde yok.