Ysg0 Prens_annesi21 her çocuk aynı olacak diye bir şey yok ama.. bazı çocukların huysuzluğu 3. Ayda bile bitiyor.
Cgnege44 balpetegimmmm ilk oğlum ogleydi emekleyene kadar rahat vermedi hep kanguruya takip yemek ev işi yapardım 😭