Mrymln bu sorunu biz de yaşadık yeni yeni düzene giriyoruz. Biz üniversiteye acile götürmek zorunda kaldık kendi doktorumuz tatildeydi. Üniversitedeki hoca da dahil üç ayrı doktor bol bol verin dedi hatta biberonla veri dedi. Ben mamadan sonra biberonla ılık su verdim ve istediği kadar içti. Gece uyurken mama vermesem Bile su içirdim. İdrar yolu enfeksiyonundan kurtulduk çok şükür. Daha 10 günlük bebeklere sorgusuz sualsıZ gaz damlaları probiyotikler veriyoruz ama konu su olunca aman sakın su vermeyin denilmesi bana samimi gelmiyor. Yine de siz bilirsiniz ama biİm doktorumuz susuz kalıp böbrekleri iflas eden bebeklerle karşılaşıyoruz demişti ben dört beş günlükten beri en başlarda kaşıkla şimdiler de ise biberonla su veriyorum