Merhaba kızlar,
Bebeğim 21 aylık, bir ay kadar önce fisher price’ın mega bloklarından aldım. Güzel oynadı, ilgisini çekti… sonra blok çantasının arkasındaki resimlerde sayı trenini gördü. İstedi. Bildiğiniz istedi😂 yavruuumm sen ilk kez bişey istersinde annen almaz mı😂 koşarak hemen aldım gitmeye ve lego duplonun sayı trenini aldım. Aldığım ilk legoydu ve Baaaa-yıll-dıı❤️ Elinden düşürmedi tümm gün oynadı. Hemen almayacak olsam bile bana önereceğiniz lego modelleri var mı? İndiirmini takip edeyim, doğum günü yaklaşıyor ne alayım diye soranlara söyleyeyim falan😂 kesin vardır önerisi olan bence, bekliyorum öptüm🥰