AsilZeynepp Ben kosgebe gidip kurs için başvuruda bulundum. Mülakata aldılar. Mülakatta belli bir birikimin olup olmadığını soruyorlar. Az bişey de olsa Birikimin yoksa kursa çağırmayabilirler. Ben birikimim var dedim bir miktar. Sonra aradılar 5 günlük bir kursa gittim.belgemi aldım başvuru yapmadım henüz