Begnovil sakın vermeyin, bebeğiniz kabız olur,sindirmeai çok zor olur,formül mama vermeniz lazım,pirinç ununun besleyici bir özelliği yok,6ay sonra hem formül mama hemde kaşık mama verebilirsiniz.ben kızıma biberon şeklinde yapılan kaşık mamalardan alıp veriyordum, pişirilmeden verilen kaşık mamalar…pratik oluyordu hemde formül süt verdim..6.ayda bile Kasık mamaları verirken dikkt edin sindirmleri.zor oluyor…siz suanlik formül mama ile devam etmelisiniz…daha çok küçük annesi..