nshtm doktor daha teşhis koymadı şuan reflü tedavisi görüyoruz geçmezse süt alerjisidir dedi ama bana süt alerjisi gibi geliyor ilaçlar pek bir işe yaramadı çünkü ve burda alerji ile ilgili yazılanları okuyunca çok benziyor yaşadıklarımız. Çok teşekkür ederim bütün bebekler çabuk atlatır inşallah 🙏🏻