0-0-0-0-0-0-0- İlk kez otobüsle gidecem ne yapayım 2 cocugum var zor olur galıba ne götüreyim yanımda tesislerde ne var bide yemeklerin. fiyatlarii ne ?
Aselllll 0-0-0-0-0-0-0- valla tesislerde hıc inmiyorum cok canta ve bebek oldugu için yanımda ben oyuncak atıstırma filan almıstım
Elmel 0-0-0-0-0-0-0- kendine ekmek arası yap canm tavukla bir gün önceden onu buzluğa at donsun giderken al yanına zaten o eriyene kadar sen acıkmış olursun merak etme tadında bozulma olmaz
0-0-0-0-0-0-0- Kimse sana canım cicim balım demesin kıskanırım seni başka biri sevmesin ben gülerim. bırak hayat sana gülmesin dudak benim başka kimse öpmesinnn 😏
Deletedmom4444 Araba ile 8 saat gideriz oda evde kahvaltikik falan hazirlariz tesislerde en fazla cay biskuvi o tarz seyler aliriz.Yemek hic yemedik.