Fundakarakaya Anneler bebeğim 3 aylık çok kusuyor diye doktor molitium şurup verdi ama kendi doktorumuz değil misafirlikte gittiğim bi doktor kullananlar var mı reflü için sanırım
Yazaksami Fundakarakaya biz kusması azalana kadar 1 ay kadar yaklaşık kullandık. Daha sonra gaviscon kullandık. Bunlar azalttı evet ama doktorun dediği gibi bebek oturarak yemek yemeye başlayınca bitecek demişti öyle de oldu
Nurse42 Fundakarakaya motiliumu bir kaç gün kullandım ama sonra yurtdışında yasaklandığını 12 yaş altı bebeklere kullanmanın çok sakıncalı olduğunu okudum bi yerde zaten faydası da yoktu bıraktım
Fundakarakaya Yazaksami içeriğini okuyunca vermek istemedim biraz daha beklicem kusması fazlalaşırsa veririm 🤷♀️