Scgn24 Sezaryenden sonra doktor kontrolünde nelere bakılıyor acaba? Alttan muayene falan yapılıyor mu?
NesLyy- Scgn24 Ben gitmedimm kontrole berbat bir doğumum olduğu için. Hastaneye adımımı atmak istemedim. Ama doktor dikişlerine vs bakıcaz ultrasondan demiştii
Mom62636362 Scgn24 Hayır alttan muayene olmuyor canım. Normal ultrasonla kesiğe bakıyor, temiz mi değil mi diye
Gizem61 Gittiğim zaman su geçirmez bant çıktı dikişlere baktı sonra usgyle baktı o kadar alttan muayne olmad
cagankusunannesiii Scgn24 rahim ağzına,rahme baktı sonrada 10-15 gün içinde adet göreceksin dedi canım
Bebegimm1 Scgn24 1hafta sonra cagirmisti usg cihaziyla rahmime baktı ve bandajı cikardi bu kadar baska bir seye bakmadı
Fatma97 Scgn24 alttan ultrason ile baktı bide smear testi yaptı canım doktorum ama hepsi saniyelik şeyler
Scgn24 Fatma97 neden alttan bakti. Burda çoğu kişi sadece ultrasonla bakti yazmış o yüzden merak ettim
1prens1prensess Scgn24 doğumdan 10 gün sonra gittim dikişlere baktı sonra 30 gün sonra gel dedi gittim alttan muayne ederek rahimim düzelmiş mi diye baktı
curly_mom Scgn24 yok alttan muayene olmadı bende, ultrasonla rahmime bakıldı yaramı muayene etti doktor o kadar..
Ervaesma Scgn24 ilk kesiye dikişlere bakılıyor 40 çıktıktan sonra tekrar görmek istiyor doktor o zaman alttan muane ediyor