Mete-35 Anneler benim bebeğim mama +anne sutu gidiyoruz. Sabah 170 ,öğleden gece 12 ye kadar ise 160 ..Ve gece 24.00 sabah a kadad ise 100 içiyoruz…sizce beslenmesi az mi ….Biz bu ara çok aşırı iştahsızlık var
Cemreninannesi11 Mete-35 benim 3 aylık kızım 3 saatte bir 90 cc zor bela içiyor anne sütünüde mama’yıda maşallah sizin çok güzel içiyor bir öğün anne sütü 1 öğün mama şeklinde gidiyoruz
Ayazinannesiseyda Mete-35 benim bebeğim de iştahsız aslında aç açlıktan ağlıyor ama biberonu verin e pat diye tutmuyor ağlıyor hemen emzik koyuyorym sonra tekrar biberon tekrsr red tekrar emzik böyle yarım saat yesin diye uğraşıyorum sonra pat diye tutuyor bitiriyor ama çok uğraşıyorum günlük 700 ml içiyor ama çoğunu kusuyor
Samsunluanne55 Benim bebegim de 3 ay 15 gunluk asiri istahsizdi istahi kesildi emiyordu koye geldik hava dan mi bilmem hem uyuyor hemde emiyor surekli
Mete-35 Ayazinannesiseyda işte biz çok zor bizim için valla bende bel ayak kalmıyor Bi süt icirmeye tam 1 saat uğraşıyorum…günlük dediniz toplam mi
Tulaypusat Benim oğlum 3 ay 24 günlük sadece mama kullanıyor ve ne zaman versem içiyor 90 cc yapıyorum çok iştahlı ama o kadar yemesine rağmen 6,600 gram ve çok çiş yapıyor büyük tuvalete de 2 günde bir normal mi sizce