Serapkocak aynısı bacım, bizde 50 günlüğüz, yalnız değilsin 8 gündür böyleyiz biz gündüzleri uyuyan bebek noldu da birden bıraktı atak diye düşünüyorum, sabır sabır diyoruz, anneme geldim bende eşim böyle olmayacak dedi kendimden geçiyordum, dün Bi 2.5 saat uyudu oh dedim eskiye dönüyoruz galiba bugün yine 5 dk uyuyor hop, gözler açılıyor, gaz problemi bizde de var, biz ilaç kullanmıyoruz, ileride kabızlık şikayeti oluyormuş ilaç kullananlarda doktor söyledi, idare etmeye çalışıyoruz, masajlar zeytinyağı filan öyle gidiyor birde probiyotik yazdı bağırsağı rahatlatır flora düzenler dedi, ona başlayacağız, inşallah şu gündüz uykuları normale döner, gece çok şükür şimdilik iyi 4.aydan korkuyorum ben 🤦♀️