eylulberen 8 Nisan dogumlu bebegim var ama premature, normal dogum zamani 15 mayis olacakti, ancak biz de ayni durumdayiz.. Ninni, kucak, sallamak, masaj, banyo hicbirsey care etmiyor haftalardir uyumuyor, emzik, biberon, meme, mama, siringa hicbirsekilde besleyemiyorum kilo kaybediyor, zaten kilosu dusuktu, memeye yatirdigim an aglamaya basliyor cok endiseleniyorum, doktorumuz emzirme kampi yapmamizi, daha sık emzirmem gerektigini soyledi ancak mumkun degil, gunde 2kez 30-40 cc sutu sırıngayla damla damla bile zor veriyorum.. bizim ki de 4. Ay atagi midir yoksa premature oldugu icin sonrasinda mi yasamamiz gerekiyordu bu sureci, bilgisi olan varsa yardimci olabilir misiniz lutfen