g-k-s0212 Öncelikle görmeden sevdiğim ve bu sevgiye dayalı bazen de kızdığım bu platformdaki birkaç kişiden birisiniz. Postlarınızı okurken aklımdan geçen ilk şey bu durum olmuştu ama sizi üzmek istemediğimden yazmadım. Bir anda böyle bir değişim ancak da böyle bir sebeple olur maalesef de, bunları şimdi biraz arka plana atıp elinizi güçlendirmeniz gerekli. Ne olur artık üzülmeyin. En yakın arkadaşınız ya da işyerinden gerçekten güvendiğiniz birinden yardım alın. Fotoğraf vb deliller, en önemlisi de bu konuda mahkeme de şahitlik için. Lütfen sakin olup düşünmeye çalışın, kim yardımcı olabilir bu konularda. Kendiniz için de, evladınız için de sakin kalıp, mantıklı davranıp hem pisliklerini ortaya çıkartın, hem de yasal haklarınızı sonuna kadar alın. İnşallah 🤲