Merhaba bir aylık bebeğim var önceden gündüzleri çok güzel uyuyordu şimdi artık gündüzleri de uyumuyor sancisi çok var ayrıca akşam sekiz gece iki arası hiç gözünü kırpmıyor kullanmış olduğunuz bitkisel çözüm bir şeyler var mı ya da bu süreçlerde neler yapıyorsunuz tecrübeli anneler bilgi verebilir mi