Kizlar merhaba.11 ay 8 gunluk bi kizim var.2 3 gunduz ateşleniyo.Doktora goturduk bogazi şişmiş. .Arka dişleride şiş cikicak dedi.Ayrica virus yayilmiş dedi.(benimde bir cok akrabamin bebegi hasta).Serum falan yapti.Ilac ve sprey yazdi kullaniyorum.Ama yine cikiyo ateşi.Atlet ve kulot giydiriyorum.Bir tarafdanda acaba uşur mu uşurse ateşi daha cok cikar diye endişeleniyorum.Sorum şu ki uşurse aglar mi ?Ve ya belli ede bilir mi ?