Derinkusum Kızlar yaklaşık 10 gündür hap kullanmaya başladım iki üç gündür kahverengi akıntılarım arttı internetten baktım ilaçta dolayı olduğunu söylüyor ne zaman biter bu durum acaba kullanan kişilerde nasıl oldu?
Cemreninannesi11 Derinkusum şimdi postlara bakıyordum bununla ilgili. Bende öyleyim 21 mayısda doğum yaptım 15 gün önce doğum kontrol hapına başladım 1 hafta bişeyim yoktu ama sonrasındaki 1 haftadır kahverengi akıntım başladı sonrasında kanamaya döndü adet oluyorum sanırım ama 8 gün oluyor daha da geçmedi napıcam bilemiyorum
Zeynep-mina12 Derinkusum hap bende de ara kanamalara sebep oldu doktora gittim düzeleceğini söyledi 👍
Derinkusum Cemreninannesi11 hap bence vücuda alışınca düzelir gibime geliyo ama spiral kanaması çok oluyomuş
Cemreninannesi11 Derinkusum inşallah ya 8 gün oldu hala baya geliyor ama spiral taktırdığımda daha çoktu
HeartShapedGlasses Ben yasmin kullanıyorum lekelenme yapmıyor ama bir ara cerazette kullandım sürekli lekelenme kanama oluyordu