Erdmalprshn doktor kontrolünde kilo alımında belli olur. Benim de göğüslerim sönmüştü süt geliyordu, kızım emince ağlamıyor ama uyumuyordu. 2 ay kontrolünde 300 gr almış doktor bu bebek aç ondan uyumuyor dedi, gece seni emdikten sonra mama ver bakalım dedi o gece emdi uyumadı mama verdik ve 90 cc bitirdi uyudu. O günden beri de mama yiyor sütüm de sizin gibi naptıysam çoğalmadı zaten biberona alışınca emmek zor geldi ona bıraktı. Bence doktor kontrolünde sorun dr a zaten tartıda belli olur, hemen mama vermeyin sizi emmeyi bırakmasın.