Erdmalprshn Bazen peşpeşe emdiğinde göğüslerimde süt kalmıyor. O sırada emerken ağzına süt gitmeyince huzursuzlaşıp ağlıyor. Sizde de varsa emerken huzursuzlaşma, ağlama falan evet gelmiyordur. Ama öyle bir durum yoksa gereksiz stres yapıp sütünüzün gerçektem kesilmesine sebebiyet vermeyin. Aynı hisleri yaşıyoruz hepimiz başlarda. Göğüs terbiyesiyle beraber sütümüz gitti zannediyoruz göğüsler sünger gibi olunca. Öyle düşüne düşüne 4,5 aylık oldu bebeğim. Artık düşünmüyorum, stres yapmıyorum, göğüslerimizin normali böyle demekki. Çünkü kilo alımı falan gayet iyi ilerledi bu aya kadar. İnsan başlarda alışıyor tabi semsert, ipiri göğüslere, sönünce de süt yok sanıyor 🙃