eslinababy kardeş illa ki isteniyor yalnız büyümesin büyüynce yalnız kalmasın falan diye arkadaşımın kızı 9 yaşında bebekliği fena diye ikinciyi istemedi sonra kız kardeş kardeş deyince ikinci çocuk oldu amannn büyük dersin ortalığı ayağa kaldırıyo resmen bebekliğine döndü büyük kızı yani arayı açmadan ikinci çocuk iyi olur diye düşünüyorum benim kızım 9 aylık inanılmaz fenaydı 4 aylık olana kadar ama bende 3 4 yaşına gelince kardeşi olsun isterim