Çok geçmiş olsun öncelikle, ıhlamur da papatya da 6 aydan itibaren verilebilen çaylar canım. Sadece demleme şeklinde verilmesi gerekiyo yani kaynatmaman gerekiyor. Bir de 6 ay sonrası bile yarım çay bardağı veriliyor ıhlamur 1 fincan çok olmaz sanırım ama bununla alakalı net bilgim yok o yüzden yanıltmak istemem😊