BesteArya mamalar bütün bebeklerde farklı tepkimeler ortaya çıkartıyor biliyorum ama bebivita yi ben denedim bizde aşırı kusma yaptı o yüzden bıraktım şu anda hipp kullanıyorum combiyotik olanı çok memnunum ve bebek mama dünyası diye bir siteden 900 gramını 135 liraya alıyorum site güvenilir tavsiye ederim ancak sizin Bebeğinize iyi gelirse bebivita Hipp markasının yan ürünüdür çok kötü bir mama olduğunu zannetmiyorum ancak gözüme çarpan bir durum var Hipp mama hazırlanırken suyun içine karıştırdığınız an tanecikler anında çözünüyor ben özellikle Bebelac ve bebivita mamalarında bu tanecikleri bir türlü çözemedim suyun her türlü sıcaklık halini denedim ama beni tatmin etmedi Hep içinde nokta nokta ve köpük köpük olup kaldı Bunlar benim tecrübelerim yazdığınızı görünce söylemek istedim