Merhaba arkadaşlar.Bir kaç ay önce doktor oğluma takviye olarak argivit smart (focus değil karışmasın) kullanmamı söyledi. Neyse ilk kutumuz bitti. Dün ikinci kutuyu aldım farklı bir eczaneden. İlk kullandığım koyu kahverengi bir renkti baya koyuydu hatta siyaha yakın. Şimdi yeni aldığım kutuysa sarımtırak bir renk. Yani bilemedim asıl rengi hangisi. Acaba sahte ilaç mı sattı eczane diyorum ama iki eczanede farklı avm içinde ki eczanelerdi. Yani güvenilir olduklarını düşünüyorum. Lütfen kullananlar bana asıl rengini söyleyebilir mi?