Sabah kahvaltı hazırlıyordum, eşimde dün aksam kavun kesmiş dolaba koymayı unutmuş masada kalmış , sabah o kavundan yerken çocuğuda yedirmiş 3-4 dilim.Ondan sonra kahvaltı yaptık cocugumu uyuttum aradan 2,3 saat sonra Möllers omega vitamini içirdim 1 tatlı kaşığı kadar, 5 dk sonra kustu hepsini çıkardı ilk kez kustu ,şehir değiştirdiğimiz için yeni doktor bulduk ama daha gitmedik , eski yerdeki doktorumuza ulaştık durumu anlattık kusma isal salgını var bu ara sulardan geçebilir dedi ,takipte kalın kusma devam ederse acile gidin dedi. Kaç saattir takip ediyorum şimdilik sorun yok şükür eşimde geçti bir şey yok kavundan oldu diyor kavundan mı vitamin ialcından mı oldu acaba salgından değil sanki 14.5 aylık