Merhabalar herkese. Bebeğim 6 aylık oldu. Önceden geceleri 1-2 kere kalkan bebeğimin huyu değişti. Normalde yatağında poposuna vurarak uyuturdum ama şimdi kucağımda uyumak istiyor. Çok daha kısa sürede uyuyor ama sürekli uyanıyor. Gece saat başı ya da 2 saatte bir uyanıyoruz gündüz zaten o kadar uyumuyordu hala öyle devam ediyor. Dinlenmeye fırsatım kalmıyor artık. Gece kalkıp 2-3 dakika da olsa emip uyuyor hemen ama sürekli uyanıyor. Uyanınca kendi kendine yatağında duruyor gece. Emzirmeden de uyutamıyorum sürekli beni arıyor. Kucağımdan alıp yatağa koyarken de uyanıyor bazen. Yatakta uyumasına da geri döndüremiyorum kucak istiyor. Bu durumu yaşayan ve aşabilen biri var mı lütfen yardımcı olun çok ihtiyacım var.