Minikprenses_1 Kızlar tatile gitcez adet tarihlerim düzensiz daha gelmedi orada gelirse diye çok korkuyorum öneriniz varmi
Mom62636362 Minikprenses_1 Ben şuan regliyim ve 3 gün sonra tatile gidicez, tampon aldım kendime 🥴 ilk kez kullanıcam korkuyorum açıkçası 😬
sonlafsokucu Minikprenses_1 benimde düzensiz tatile gideceğimiz zaman 5 gün gecikmrm vardı. İhtimal yoktu ama önce gebelik testi yaptım ardından geciktirici kullandım gitmeden bir gün önce başladım sabah öğle akşam aldım birer tane. Tatilin son günü yeter artık daha fazla uzatmayayım dedim ilacı bıraktım tamponla girdim denize ve havuza
blue90 Minikprenses_1 tampon kullanırsın öyle durumda veya adet geciktiricler var ben kullandım bi kere yan etki olarak şişlik yaptı karnımda o kdar
MutluU Tampon kullansan canik veya geciktirici hap var bildiğim kadariyla Bide adet kapı var ama nasil kullanılıyor bilmiyorum
2bebelianne__ Mom62636362 taktıktan sonra hiç hıssetmıyorsun bile sanki yokmuş gibi düşme riski de yok istediğiniz gibi hareket edebilirsiniz çıkartırken çok az bir acı oluyor içerde şişip kanı çektiği için bende kullanıyorum denize gittiğimizde adetli olursam çok rahat ediyorum
Seralp1 Mom62636362 merhaba sizde ilk defa geçen sene kullandnız galiba nasıldı bende bu sene ilk defa kullanıcam nasıl kullanıldığını da bilmiyorum 🤷♀️
Minikprenses_1 Seymacr Bende aynı şekilde oldum ya tamponu nasıl kullandınız acı ağrı yada başka birşey olurmuki korkuyorum biraz
Mom62636362 2bebelianne__ Şimdi reglimin sonlarına denk geleceği için yoğun olmayacak fakat beni endişelendiren denize girdiğimde deniz suyu falan çeker mi? Bugüne kadar hiç aklıma gelmeyen şey bugün geliyor 😂
2bebelianne__ Mom62636362 spiralde kayma yapabilir belki ondan dolayıdır büyük ihtimal doktora danışmalısın
Mom62636362 2bebelianne__ Çok teşekkür ederim 🙏 2bebelianne__ danışayım canım, çok teşekkür ederim hiç aklıma gelmemişti