Kizlar ben saçımı ombre yaptırmak istiyorum. En son altı ay önce siyaha boyadim ondan önce uzunca bir süre kızıl olarak kullanmıştım acaba ombre tutar mı? Saçlarım biraz yıpranmış açıkçası uçları falan ben kestirip ombre yaptırmak istiyorum çok yıpranır mi veya kopma riski var mı. Çok uzun değil saçlarım belimin az yukarısında değişiklik yapmayı çok istiyorum