Zerrinakarsu biz de ateş çok yapmıştı canım dikkat et sen yine . Hatta bugün doktora gittim çocuk doktoruna hocam ben aşı karşıtı değilim ama bebeğim her aşıdan sonra farklı biri gibi davranıyor dedim doktor biraz konuştu rahatlattı ama sonrasında karma aşılar bazı bebeklerde çok farklı etki gösteriyor dedi ama istisna çok az dedi sonra tekrar bir düşündüm