Merhaba anneler. Size bir sorum var yardımcı olursanız sevinirim . Adetim 7 gün var karin kaşık bel ağrısı olduğu için suphelenip kan testi yaptırdım ve 2 çıktı. Önceki gebeligimde yuzlerce test yaptırdım hiç böyle sonuç çıkmamıştı. Beta hcg 2 sonucu yükselir mi ? Yada böyle bir durumla karşılan oldumu?