Sevdemm16 Turgay Baz var kendi kliniği var biz de ona gidiyoruz çok memnunuz whatsuptan sürekli olarak iletişim kurabiliyorum ihtiyacımız olduğu her anda . Doğumumu Medicanada yaptım orda da ilk ay kontrolüne Mevlüt Salim’e gitmiştim eğer hastanede bir doktor istiyorsan o da çok iyidir