Normal değil mi🤔 benm kızımda 80cm 9,5 kiloydu 1 yaşında doktoru normal demişti. Tamam zayıf olabilir ama gelişim geriliği olacak kadar değil bence. Gerçi bizde sarılık vardı kızımı görünce ‘bu cocuk Yoğun bakımlık acil götürün’ dedi koşa koşa gittik doktor gülmüştü bize 🤦🏻♀️ abartmayı seviyor sağlık ocağında kiler