Zlm Hafsa07 iki aylıkken 5 dakika falan emiyodu şimdi hiç emmiyo o yüzden en son emdiği zamanı söylüyorum ama biberonuda öyle hızlıca bittirir
denizzzz95 Hafsa07 bizde 2ay 13 günlüğüz sürekli memede ama tabi az emiyor uyanıyor tekrar istiyor falan😂Kilomuz iyi dert etmiyorum🤷🏼♀️Bu aylarda sanırım az emiyorlar👀Doktorum emme gücü artıyor o yüzden memeyi çabuk boşaltıyor demişti
Zlm Hafsa07 doyuyo demekki kilo alımı çok iyiydi çünkü doktor emdiği süre önemli değil demişti yarım saat emdiği halde mama başladığımız bebekler var demisti
Mickeylina Ceysima Biz 2 ay kontrolünde tartıldık Ama yanlış bilmiyorsam 2 aydan sonra çok kilo almıyorlarmış