Azsekerlikahve Tuceeee emzirmiyorum ama bende çok fazla etki yaptı. Kol ağrısı zaten beter bişey. Baş ağrısı burun akıntısı öksürük. Halsizlik… koronayı geçirmiş kadar oldum resmen
Mickeylina Ben yaptırdım ilk dozunu ikinciye daha var banada doktorum yaptır dedi herkes farklı birşey söylüyor