Merhabalar 16 günlük kızım var, doktor iki üç saatte bir emzir dedi baştan beri emzirmeye çalışıyorum ama çocuk uykuya dalınca uyanmak bilmiyor. Yarım saat bir saat nerdeyse uyandırmayi deniyorum. Uyaninca da çok aciktigi için çığlık cigliga ağlıyor memeyi zor tutuyor. Napsam bilemiyorum sarılık mi diye düşündüm ama geçen hafta daha doktordaydik sıkıntı yok demişti. Benzer durumda olan var mı ne yapmalıyım uyandirirken yoruluyorum resmen ağlamasına da ayrı uzuluyorum😞