diloska merhaba anneler bebeğim 7 aylık daja önce emzikle uyuyordu ama dişten sonra bıraktı memede uyumaya alıştı şimdi bıraktırmak istiyorum ama 45 dk ağladı bana mısın demedi işe başlayacağım bıraktırmam lazım aynı durumu yaşayıp bıraktıran anneler tavsiyeleriniz nelerdir?
diloska Kaganpasa20 bugün ilk denemem 30 dk sürdü uyudu sonraki iki uykuda da 20 ser dk sürdü uyutmam aşırı ağlıyor bir yanım kıyamıyor bo yanım çalışmaya başlayınca bensiz daha zor olur diyor 😥
burcuturuncu Aynı sorun bende de var, biz de 7 aylığız ve ben işe başlayınca ne yapacak diye çok endişeliyim.Normalde emzik alıyordu,şimdi memede uyumak için emziği görünce çıldırıyor.Bir yolunu bulan varsa söylesin lütfen...