Merhabalar kızlar bebeğim bugün 20 günlük oldu, mama ile besleniyor ve kabızlık durumu oluştu. Yalnız kabızlık derken uzun süre yapmamak değil yaptığında aşırı katı bir şekilde çıkarıyor resmen kalıp halinde. Doktorumuz metsil ve biogaia damlalarını verdi onu bitirince de maxbiotic e gecicez. Bu şekilde tuvalet sorunu yaşayan var mı acaba bu damlalar etki etmezse araştırma hastanesine gitmemiz gerektiğini söyledi doktor, çok tedirginim var mı basina gelen? 🥺😒