Bebeğimin yüzü önce isilikti doktor locoderm verdi kullandım 1 hafta kortizonlu olduğunu öğrendiğimde kullanmadım korktum onu sürünce geçiyordu sonra yine çıkıyordu şimdi bebeğimin yüzü kızarıyor ve kuru oluyor eli sürekli yüzünde kaşınıyor uyumuyor egzama mı acaba ne yapmam gerek ???