Az önce kızımın birden rengi bembeyaz oldu, ateş yoktu karnını doyurdum. Karnı ağrıyor gibiydi. Yaklaşık 1.5 saatlik uykusundan yeni kalkmıştı. Uykusu gelmiş gibi oldu gözler gitmeye başladı. Eşim evdeydi doktora gidelim dedim biraz daha bekleyelim dedi ama çocuk inlemeye başladı. Acile gittik yolda çocuğum iyice baygın geldi gözler gitti sesime tepki vermez oldu bayılmış gibiydi elim ayağım titredi. Acilin önüne geldim hemen indim koşa koşa içeri girdim doktor hava verelim dedi kızım gözü açtı hiç bişey olmamış gibi. Eşim bi ton söylendi kızdı. Neden telaş yapıyormuşum neden onu beklememişim arabadan inince. Çocuğu elimden almaya çalışıyor sürekli giriş işlemlerini bile bana yaptırdı o çocuğu tuttu. Korkmuştum üstelik hamileyim.
sonra doktor ilaç yazdı. Hiç bir tetkik yapmadan antibiyotik ve paranox yazdı. Yazarken gördüm ve bu ilaç s li olan mı dedim bunu sağlık bakanlığı toplatmadı mı? Bu normal olan dedi. Halbuki şuan paranox s kullanılıyor. Eczaneye gittik antibiyotiği ve paranox u almadım. Neyi teşhis ettiği bile belli değil. Eşimden bir de bu yüzden fırça yedim. Doktorla neredeyse kavga edecekmişim yok her şeyi en iyi ben bilirmişim. Doktorun yazdığı ilacı almamışım. Almıyorum kardeşim almıyorum. Teşhis bile yok neden antibiyotik vereceğim. İlacın toplatıldığına bile ikna edemiyorum ya. Gerçekten bıktım. Ben bu gibi durumlarda telaş yapıyorum sakin olamıyorum üstüme neden geliyorsun. Çocuğa mı üzüleyim sana mı laf yetiştireyim. Çocuğum şimdi gayet iyi hareketlendi çok şükür. Eşimle olan kavgam bitmeyecek ama öyle görünüyor 😵💫