Annelerim bebeğim 10 aylık, ayakları bi süredir bu şekilde. 2 gün önce doktora gittik, demiri biraz düşük çıktı. Doktor bundan olabileceğini söyledi ama daha ciddi bi sebep de olabilir altında dedi. Şimdilik demir için ilaç kullanıyoruz, geçmezse cildiyeye gitmemizi söyledi. Sizin bu konu hakkında bilginiz var mı? Ciddi bişey olabilir deyince endişelendim açıkçası. Cildiyeye hemen götürsem mi diye düşünüyorum
https://imgyukle.com/i/GUj2o
https://imgyukle.com/i/GUX7U