Merhaba kızlar oğlum dün ameliyat oldu neler yapmam gerekiyor Ameliyat sonrası için önerileriniz var mı bize üç gün boyunca pansuman yapın dediler fakat hem kasık da hem yumurtalığında dikişler var pansumandan sonra kapatacak mıyız açık mı kalcak Bir de dikişler kendi mi düşecek aldıracak mıyız bilgi vermediler ameliyat olanlar yardımcı olabilir misiniz