Yeniann3 Kendi açımdan yazıyorum bu kısmı. Çeyiz serme çok mu önemli bence değil,sizsiz de yapılır. Çok yakınsaniz ve illa bulunmanız gerekiyorsa madem kayınvalideniz de gelebiliyor, ben topluca giderdim. Çocuğumu ysnimdan ayırmazdim. Aklımda kalacağına yanımda olsun.