buket_277 2 gun once 2 kola aşı vurulduk ama bir kolu şişti kızardı ve asi olan yer sıcacık Basına boyle olay gelen varmı acaba normal mi?
Zeyno32 buket_277 biz 1 yaş aşısı olduk daha yeni. Hemşire şişer kızarırsa kolanya kompleksi yapabilirsin demişti.