Merhaba arkadaslar kafam cok karisik hangi mamayi kullansam.bilemedim ilk similac kullandim sonra hip hipi pek.sevmedi oglum sonra aptamil simdide bebelac aldim similac ve aptamili iciyodu tabi siranga ile biberon almiyo emzik vs ama.herkes birs ey soyluyo anne sutune en yakin su bir digeri yok bu burdada cogunluk ne olcak iceriklerinede bakdim muhendisoglundan sadece tablo var pek bir sey anlamadim acikcasi