Merhaba güzel anneler, evet yavrumuza bizden başka hiçkimse daha iyi bakamaz ama çalışan anneler ( kayınvalide annede yoksa ) ya bakıcı yada kreşe vermek zorunda kızıma 8 ay bakıcı baktı çok iyi tecrübelerimiz malesef olmadı, kızım şuan 18 aylık ve kreşe veriyorum yeni başladık, konuşmadığı için ne yaşadığını bilemiyorum, kreşte çalışmış yada çalışan anneler varsa eğer olumlu ve olumsuz yanlarını paylaşabilirmi, gitmemeli derseniz nedenlerini belirtebilirmisiniz, ilk hafta hep görüntü attılar, 2.hafta görüntü azaldı, 3.hafta hiç göndermediler ,kızım ilk gün arkasına bakmadan gitti içerisi dikkatini çekti ve tabi gideceğimin farkında değildi, 2.gün anladı bırakacğımı ve ağlamaklı oldu üçüncü gün hiç gitmek istemedi, acaba bu durumu anneye bağlı olmasınamı bağlarsınız yoksa içerde öğretmenini sevmemesine yada ilgi görmemesinemi ,diğer açılan postları okudum kafam karıştı,fikirlerinize deneyimlerinize ihtiyacım var,3 yaşlarındaki kendini ifade edebilen çocuklar gözlemlediğim kadarıyla mutlular kızımda mutlu gbi geliyo bilmiyorum tabi mutsuz bian yaşasada bebek sayılır unutur o an ne hissettiğini bilemeyiz,