piiremseskumsal Merhaba güzel anneler, daha ek gıdaya geçmedik ama almak istiyorum 2 ayımız var henüz🙈Aranızda kullanan memnun kalan var mı acaba ne pişiriyorsunuz bilgi verir misiniz?❤️
Deletedmom0099 piiremseskumsal illaki memnun olan vardır ama bana gereksiz geliyor buharda pişirme aparatıyla gayet aynı iş görülüyor zaten blendır tavsiye edilmediği için çatalla ezerek verdim
Kahvedelisi piiremseskumsal ben kullanıyorum aşırı derecede memnunum ilk oğlum ek gıdaya gececeği zaman almıştım, ama sonrasında evde de püre, sebze haslamalarını hep onda yapıyorum. Mutfaktaki En buyuk yardımcım 🌸 5 sene oldu alalı bir sorun olmadı
Yarenayaz07 Ben diğerinden kullanıyorum yine Philips avent yan yana olanı mavili beyazlı ondan memnunum araların 500 600 lira fark var
Yarenayaz07 piiremseskumsal onu bende anlamadım ama benim kullandığımın su haznesi görüp temizleyebiliyorsunuz kolaylıkla diğerinde öyle sorun olduğunu okumuştum ama ben fiyattan dolayı bunu tercih ettim bütçeme uygundu
Kahvedelisi piiremseskumsal insallah sırf cocuk diye dusunmeyin ben evin corbalarını falan da bunda hazırlıyorum