Deletedmom4444 siz duymuyor olabilirsiniz alışmışsınızdır sonuçta giriş katta oturuyormuşsunuz, farkında olmadan sese alışmışsınızdır. Size göre veya başkalarına göre dışardaki sesler giriş kata “daha fazla” gidiyor olabilir ama, üst kattaki de duyuyormuş. Duyuluyor demek ki, rahatsız edecek kadar. Ne kadar ses yapıldığını bilemiyorum ama bu konuda daha önce de şahit oldum, kendisi/çocuğu gürültü yapan asla kabul etmiyor. Yoooo ses yapmıyoruz yoooo sana ses gitmiyordur şeklinde savunmaya geçiliyor. Üst kattaki takıntılı bir psikopat değilse neden duymadığı ve rahatsız olmadığı sesten size şikayette bulunsun ki .