Gzmbzks yani orda yazanlar biraz endişe verici inanın size ilk yorumu yazarken de tereddüt ettim hani üzer miyim yanlış anlaşılır miyim diye ama dün o paylaşımı gördüm bugün siizn paylaşımınız derken sorumlu hissettim kendimi eğer öyle birşeyse erken teşhis tedavi derken çözülür diye düşünerek yazdım size orada da yazıyor zaten takviye ile tedavi mümkünmüş ki belki hiç öyle bir durum yoktur siz içinizi ferah tutun doktorunuzdan cevap gelmeden endişe etmeyin yine de nolur🙏🏻