Arkadaşlar merhaba👋🏻 Bebeğim 9 ay 3 günlük. Bu sabah kahvaltısında ilk kez önüne salatalık kesip koydum ama dehşet korktum tıkandı böyle geri çıkardı aslında tadını sevdi ama çiğneyemedi. Hala püre gibi veriyorum yemeklerini ya da yumuşatıp ezip falan… benim gibi bu tarz ürünleri veremeyen var mı? Ne yapmam ve nasıl bir yol izlemem lazım? Erken mi geç mi? Kafamda deli sorular var. Sürekli pütürlü ve sulu da vermemem gerekiyor biliyorum ama çok korkuyorum ve erken olduğunu düşünüyorum. Meyve emziği kullanıyorum o yüzden bu konuda detaylı bilgisi ve tecrübeleri olanlar benimle adım adım paylaşabilirler mi?